The Patron Saint of Street Food in South Central LA – Street Food Icons

who is the patron saint of the united states This is a topic that many people are looking for. cfiva.org is a channel providing useful information about learning, life, digital marketing and online courses …. it will help you have an overview and solid multi-faceted knowledge . Today, cfiva.org would like to introduce to you The Patron Saint of Street Food in South Central LA – Street Food Icons. Following along are instructions in the video below:
Talent is making people happy youll never want to get rid of keith as as a friend ever hes a loving person he comes shakes everybodys hand cook. He funny hes outgoing. Its shocking.
Its shocking to the taste buds thats all i can tell you all flavor. No grease speaks for herself you know what im saying the food will come out how you feel i got days. Where i came in feeling great tony the tiger great and you know when the food hitting hitting hitting like when its real real.
Goodcause. Then you got the people doubling back coming back two times three times. Thats what i like to see hey hows it going im.
Keith garrett. Owner of all flavor no grease the kind of food that i make is americanized mexican food tacos burritos and quesadillas. I put a spin on the mexican food.
Ill say instead of the salsa verde. I have more of a cilantro based sauce for starters. When you see my taco compared to the traditional taco.
Its like wow. Its like on a whole nother level. I am most known for my quesadillas the triple threat to be exact thats chicken steak and shrimp lets go showtime at the apollo showtime bust out that stair shit tastes like life its delicious its good worth the wait think weve been here for like an hour and a half people line up around the corner for this shit.
Right here both of my parents taught me to cook. See. If i have any up there on the second shelf right here chuckles.
He may take the base of my recipe. But then he puts his touch on it that takes it to another whole level. I dont think we can disclose that information.
This is my mama house like mcdonalds would say for a limited time onlycause. Itll be mine soon good morning well. Its about 8 15.
About right now. Were preparing for a regular day on manchester and western in front of the ralphs parking. Lot were making our house green sauce look at jayqua.
He over here really acting like he working see chopping the shit out them tomatoes.

who is the patron saint of the united states-0
who is the patron saint of the united states-0

He aint doing shit either. Well get it cracking about say 11 30. 12.
00 and then shit. Its all history from there. I am from the east side of watts.
Ive been born and raised in this community for 65 years. It was hard coming up over there being less fortunate of course especially being a big guy. My whole life i think the jokes really what hurted me the most but he turned it really into humor and you know he didnt let it get him down to hear a fat joke had become immune to me aint not more being sad no more or crying in the corner.
No more its like all right now you gotta adapt dont panic. Yet. Its not sticking.
No stickies hey. There we go hey after getting out of high school. The confidence level didnt make me really want to be in the public.
Too much thats what made me always really want to stay on the block. So im like if im gonna get some money over here the least. I could do is probably you know turn into a street pharmacist in some type of way.
I was hustling getting it from everywhere. I knew how straight up i prayed about the situation. Im like lord im tired of this shit.
Im tired of going to get an ounce or a half ounce sometimes two ounces. Im like nah thats not it one of my boys came he was like hey sam i aint got no money. But i got some ebt.
I actually took that 150 in food stamps. I opened up a candy house. He started with a little candy store right here in the living room.
Get all the flavored candy that he knew the children enjoyed snickers reeses twix kit. Kats razzmatazz tootie frooties three months later i was down the street chilling with some homies out the blue. They like sam bam.
You should start selling tacos.

who is the patron saint of the united states-1
who is the patron saint of the united states-1

I laughed about it it was another fat joke of course and everybody laughed. Except him he like sell them how your mama make them alright. Yall.
Want to be funny. Imma. Try it and thats when the light came on and thats when he started out front.
I sold the little ones two for a dollar. The other ones for a dollar good morning and it was a success first day. I sold out two hours bro.
We out here we got the little plancha grill right here homies right here before my mama made a garden of eden. But it was a mess because everything was going from the front yard to the kitchen and my kitchen is only you know so big it was horrible. But i was patient this is it like i said this little its what you make it we didnt have a lot.
But we took what we had and made it what it was now you not gonna say nothing with me. Oh yeah bop its all the time. I said what is bop.
He said bop is bop mama keith singing indistinctly one morning early in the morning like 3 00 in the morning. I was just woke up like oh. I said all flavor no grease straight out the dream.
Though mama wake up wake up. Im like all flavor. No grease.
She like thats catchy afng. Why dont you come and see we have burritos and tacos. Waiting wonderful quesadillas too all the food is delicious and its waiting here for you bop 12 inch flour.
Diana tortilla shell nice handful of cheese spread out monterey colby jack boneless skinless chicken breast seasoned to perfection all for you man shouts indistinctly. Whats up with it baby. I see you you gotta come back hey tomorrow.
Im gonna have the food truck over here pull up okay guy bless fool. I seen the chicken quesadilla in a dream as well yellow orangeness of the meat. The colorful pico de gallo everything it was a stripper came through she had about 69000.
Followers.

who is the patron saint of the united states-2
who is the patron saint of the united states-2

Ill never forget it and she had seen the quesadilla trending. So she was like oh. I came over to try one of these she posted it after she gave us that shoutout it went skyrocket through the roof basically we got all flavor.
No grease t shirts how much these 20 to the homies everybody else. 30. Speaking indistinctly all right all right all right all right all right police was hating.
One of them little new cops around there he didnt know that i made a transition from hustling over there with the weed to hustling with the food now. We get a letter in the mail to whom it may concern cease and desist operation immediately they shut down the operation. Because we was having too much traffic in the middle of the streets.
Like youre doing too much out the front yard basically. Its time to elevate i went back about a month later i had my deposit from saving my money up and hey. It was curtains after that man i got on the food truck and it just felt like home.
I was just amazed like damn like i did it from the front yard to a food truck bro what ill take it hey man whats up baby. Im good im good i aint successful yet im grinding every day and im trying to get it im trying to get better every day. When youre dedicated to anything you gotta put your all into it like a train that dont never stop can we take a picture with you and post.
It to facebook of course of course lets take it right here yeah i consider myself famous when you think about where you started from and then its like when you just walking around and they see you and then the way they embrace you we do cater to all different types of celebrities rest in peace to the homie nipsey. I mean thats always for starters. He was always a big supporter of us too my boy bow wow.
But i mean like shit. I am 52 years old and ive never stood in this parking lot because of certain reasons. But you see this right here gave me the courage and the strength to come here right now.
Our mission. Statement is gonna be to bring all walks of life together there aint no discriminating on nobody so you know how you got a little bit of hate in your blood. Sometimes get that shit outcause.
We love everybody now and thats the only way. Im doing business with you im gonna embrace you 100 and show you that youre safe. Its more than just food.
Its an inspiration to young entrepreneurs. He started from the ground up. Hes inspiring to a lot of the black and you know minorities in the communities.
Hes an icon people look up to him because they theyve heard theyve read and they see his journey.

who is the patron saint of the united states-3
who is the patron saint of the united states-3

The morals that my mom and dad installed in me was to trust god sammy has been active in the church hes there every sunday. Hes our church drummer. I sing.
Im one of the praise leaders its so dope when she goes to different churches or shes singing at concerts and she can say i have my son sammy to accompany me on the jobs. I love it i love it a lot people ask like how do a lot of shit manifest or happen for you and it may sound clich but. When i tell them like god made it happen .
The bible verse says silver and gold have i none. But all that i have ill give unto thee and thats my talent. None of us.
We had no control over what we were going to be born into so we gotta really just take advantage figure it out think of a solution to the problem instead of becoming a part of the problem. I no im not finna be able to save the world. Im not i just feel like i got a couple just a couple tips and pointers.
I just would like to share with the next generation thats coming up. I showed them im from the hood too straight from the lowest of the lowest in. La.
You want to just try to help somebody else because theyre really walking blind looking for it looking for the love. So i want to be there to give them that hug and then give them a meal you feel me you gonna be all right you gonna be all right. I know you went through this but just know at the end of the day god love you i love you you love yourself you love yourself.
Thats the most important part of it as long as you love yourself and chase whatever you think is great then youll become successful. My hallelujah belongs to you words cannot describe how proud i am my husband passed away in december. And that was the last thing.
He told him that day. He said. Im so proud of you son im so proud of where youve come from and what youre doing.
He said. Just keep going to make us proud as i reach levels of success i go in my corners to myself and i just really thank godcause. I see the growth.
I always rewind back just to all flavor no grease it all seem like a dream sometimes he deserves it he just try to put extra work on his workers. You know how you aint getting out of busting out some. Tomatoes.
Oh you feel you did something because you cut a cilantro laughter. .

who is the patron saint of the united states-4
who is the patron saint of the united states-4

Thank you for watching all the articles on the topic The Patron Saint of Street Food in South Central LA – Street Food Icons. All shares of cfiva.org are very good. We hope you are satisfied with the article. For any questions, please leave a comment below. Hopefully you guys support our website even more.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *